De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg Sigrid

04 April 2015 | Nederland, Zoetermeer

Vanaf 22 januari van dit jaar, na het behalen van mijn propedeuse, wist ik dat ik mijn Minor in Texas zou gaan doen. Een aantal weken later kon ik de eerste formulieren invullen, toen al begonnen de voorbereidingen.

Ik moest allerlei informatie naar de betreffende personen in Texas sturen, maar het schoot maar niet op met die administratie! Formulier na formulier had ik ingevuld, toen nog steeds geen definitieve bevestiging..

Op 19 maart kreeg ik die langverwachte bevestiging eindelijk! Nu is het alleen nog wachten op een I-20 formulier, die ik nodig heb om mijn visum te kunnen regelen. Stap voor stap komt Texas steeds dichterbij!

Via deze site, wil ik jullie op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen, straks in augustus zal ik de echte reisverslagen posten, zodat jullie weten wat mij daar bezig houdt.

Veel leesplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sigrid

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 4959

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 19 December 2015

Texas stage

Landen bezocht: