De Campus - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu De Campus - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu

De Campus

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg Sigrid

26 Juni 2015 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik een email gekregen van Nancy Grieser, zij regelt alles wat betreft woningen van studenten die op de TCU studeren.

Ik ben 25, dus oud genoeg om op de campus te verblijven. Zij stuurde ook gelijk de namen en e-mailadressen van de meiden die waarschijnlijk bij mij in het appartement komen! Die meiden heb ik natuurlijk gelijk een mail gestuurd om mijzelf voor te stellen en gelijk maar met de vraag of zij een keer met mij willen Skypen. Ik ben heel benieuwd! Aan de e-mailadressen te zien komen zij uit Denemarken en Zwitserland.

Het gaat nu echt een beetje kriebelen hoor! Over ruim 6 weken ben ik daar al!

Op onderstaande website kunnen jullie zien waar ik terecht kom daar:

http://www.maps.tcu.edu/Map.aspx?c=RESIDENTIAL

Op die site zie je een Google Maps kaart, waar de Campus plattegrond ook in staat. Ik kom in een van die rode vierkantjes op Sandage Avenue in Leibrock Village! (rechts op de campus) Je kunt ook foto's zien van een voorbeeld appartement daar. Die foto's staan op deze website:

http://brite.edu/admissions/student-life/housing/

LET OP: Dit is niet mijn appartement, maar een willekeurige!
Als ik daar ben zal ik natuurlijk foto's op Facebook plaatsen van het appartement waar ik dan woon.

Wil je mijn adres van de campus weten? Stuur mij dan even een email, dan stuur ik het adres door :) Dan verwacht ik natuurlijk wel een stuk belegen kaas om de zoveel tijd hahahaha!

Nou, tot zover deze update. Later meer!

  • 26 Juni 2015 - 18:11

    Patrice:

    Haaai Sigrid, dank voor de mail, ik zou zeker willen weten, wat je adres is van de campus. Leuk ook voor je dat je al konacten kunt leggen met die andere meiden....spannend voor je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sigrid

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 4951

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 19 December 2015

Texas stage

Landen bezocht: