Visum aanvraag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu Visum aanvraag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sigrid Joosten - WaarBenJij.nu

Visum aanvraag

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg Sigrid

26 April 2015 | Nederland, Zoetermeer

Nou, hehe! Het is eindelijk zo ver! Dat onmogelijke aanvraagformulier is helemaal ingevuld en ik heb er een bevestiging van geprint. De betalingen zijn gedaan en ik heb een afspraak gemaakt bij het consulaat in Amsterdam.

Op 20 mei moet ik om half 11 al voor de deur staan met een grote stapel documenten voor het "Visa-interview". Als alles dan goed gaat, krijg ik 4 werkdagen later mijn visum thuisgestuurd.

Gelukkig is Gwenny zo lief om met mij mee te gaan naar Amsterdam, want ik mag mijn telefoon niet eens mee naar binnen nemen! Nu kan mijn telefoon aan Gwenny geven en hopelijk is het 20 mei nog lekker weer ook, zodat we nog een dagje Amsterdam doen! Anders is de reis naar Amsterdam wel erg lang voor een interview van 3 minuten!

Stap voor stap kom ik er wel, het duurt alleen eeuwen voor mijn gevoel! Ook ben ik op zoek naar een vliegticket voor een goede prijs. Hopelijk zakken de prijzen nog komende tijd, anders had ik beter eerder kunnen booken.. Maarja, dat weet je ook niet van te voren!

Door al deze rompslomp ben ik dit hele avontuur een klein beetje zat moet ik eerlijk zeggen, maar ik weet zeker dat mijn tijd in Texas het dubbel en dwars waard is! Als ik daar eenmaal ben, wordt het vast helemaal te gek! Nog maar 95 dagen tot vertrek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sigrid

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4977

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 19 December 2015

Texas stage

Landen bezocht: